::: SÍNTESI :::

Després de tot aquest esforç mantenint constantment obert un petit diari de la universitat actualitzant-lo cada setmana hem sap greu tancar-ho, així que encara que no conti en cap assignatura nova el seguiré actualitzant. Va haver una setmana que vaig tenir problemes per entrar,però al final ho vaig poder solucionar. Després de tot m’ha agradat molt haver utilitzat aquesta aplicació ja que encara que sembli mentida és una bona manera de fer un repàs dia a dia i preguntar els dubtes si no a quedat clar a classe ja que havíem d’actualitzar contínuament.
Respecte a les dues intervencions amb l’assignatura que han estat més significatives per a mi han sigut:

EL MAPA CONCEPTUAL

Aquesta ha sigut una de les intervencions que més benefici m’ha aportat, ja que jo no sabia que aquest programa existia, i es una eina molt útil tant per estudiar avui en dia, com en un futur quan sigui una mestra, és una manera de fer arribar la informació als nens d’una manera diferent a la tradicional.
A més contra més vaig anar practicant millor i mes complexos hem sortien, una vegada t’acostumes resulta una eina inclús molt més fàcil que fer-ho a mà. Aquí deixaré l’enllaç del meu mapa conceptual més avançat.

MÉS AVANÇAT




EL POWER POINT AMB ANIMACIÓ

I com a segona elecció he agafat el PowerPoint amb animació, ja que encara que hem sabia defensar bé a l’hora de fer presentacions amb aquest programa per experiències anteriors, no sabia fer totes les coses que vaig aprendre a la classe de Tic a començament de curs, hi havia funcionaments d’aquest programa que no sabia com utilitzar-los. Al aprendre a fer enllaços, animacions, modificar les imatges posant efectes o tan sols fer una boleta que fes d’animació sense importància, van ser unes coses que hem van impactar molt, i com no, agradar molt!

Després de aquesta valoració meva sobre aquest blog, dir que també vaig anar fent modificacions, posant una fletxa nova amb forma de Cupido, vaig posat un calendari, un rellotge, canviar el color, posar una imatge meva al perfil, crear un disseny meu per al títol del blog, etc. Crec que ha sigut una experiència molt bona i satisfactòria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada