::: Conferència Educació Audiovisual :::

Després de veure les característiques del text/discurs, veiem les característiques que té l’educació audiovisual, és a dir, quan nosaltres veiem un vídeo, documental, anunci... tots creiem que sabem veure i escoltar, hi ha moltes maneres de veure ja que el realitzador d’aquest vídeo pot donar una intenció o un altre. Hi ha molts efectes per ambientar a l’audiència que pensi una cosa d’un o una cosa d’un altre. Tenim que aprendre a veure i escoltar el que ens volen dir.

A classe hem vist aquest vídeo de Guillermo Orozco, professor i investigador del Departament d'estudis de Comunicació social de la Universitat de Guadalajara (Mèxic)

Aquí hi es la pàgina web del vídeo on el Dr. Orozco realitza una aproximació crítica i pragmàtica a les claus educatives dels mitjans audiovisuals. En aquesta entrevista ens proposa una reflexió i ens ofereix una lectura pedagògica de la comunicació audiovisual a l'era d'Internet. Un repte per a l'educació i que afecta a tota la comunitat educativa. Entre d'altres, l'especialista en comunicació audiovisual assenyala que la imatge té un codi universal front Internet, en aquest s'han de menester d'uns requisits per a entrar-hi. Cada mitjà té un codi i cal preparar-se per a ser audiència i ser crítics envers els mateixos mitjans.

PÀGINA WEB: http://www.xtec.cat/practicomp/comunicativa/mirades/orozco.htm
Després vam parlar dels anuncis i el que volen dir:

GALERIAS

Volia dir que la roba i el material és resistent. Però darrere de l’anunci, quan l’analitzem, llum, colors, música, ritme... veiem que en realitat ni hi ha disciplina no hi ha ordre ni respecte, etc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada