::: CONCLUSIÓ :::

Després de tot un semestre fent l'optativa de TIC he de dir que he aprés moltes coses per poder utilitzar a nivell personal, d'universitat, i com a futura mestra en una escola.

He conegut moltes eines educatives i eines per poder utilitzar a nivell personal.

A continuació faré un petit repàs de totes les coses noves que he après.

Començant per el meu About me on he pogut fer la meva identitat digital posant el meu Blog el meu Facebook: Rut Castán García, el meu Foursquare: Rut Castán i el meu DELICIOUS a través d’aquest podreu trobar molts links interessants per mi i que he decidit compartir amb vosaltres, ja que jo també penso que és molt bo compartir les bones coses que es troben per la xarxa.

A nivell d’eines hem treballat moltes a classe com:

Treball col·laboratiu com LACENET

Glosgter per fer pòsters virtuals o el Screenr per fer un vídeo amb àudio.

El MOODLE, una plataforma digital on el mestre es posa en contacte amb l’alumne via on-line.

Wordpress, semblant al blogger.

La Webquest que ja coneixia.

El skype.

El Prezi, una manera molt interactiva per poder fer exposicions a classe, com el my documenta.

I moltes més eines... i sobretot moltes més eines que em queden per conèixer.

Per acabar, ha estat una assignatura molt interessant on he aprés coses que jo no hagués imaginat que em serviran molt per el meu futur i agrair als meus companys la seva ajuda també!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada