::: Experiències passades amb la tecnologia :::

Hola! Doncs jo no recordo molt be la primera vegada que vaig veure un ordinador, perquè vaig tenir la sort de tindre a casa dos oncles informàtics que sempre els hi agradava tenir l’ultima tecnologia del moment. El que més recordo va ser un ordinador amb el monitor de color verd amb el sistema operatiu MS-DOS que només tenia una mena de Word i jocs. També recordo on guardaven els documents, al Floppy Disk (5-1/4") (disquets tous) amb els que jo sempre jugava i després em reganyaven. Poc després amb el següent ordinador que van comprar ja vaig tenir Internet a casa, on la meva tieta l’utilitzava per a fer treballs de la Universitat i jo per imprimir dibuixos per pintar o fer petits treballs de l’escola, sempre amb l’ajut de la meva tieta. El que més em va xocar fa poc temps va ser quan em va dir que el primer vídeo que vaig veure d’Internet va ser “thriller” de Michael Jackson, i em va agradar moltíssim i no vaig deixar de veure’l en uns dies.

En canvi, a l’escola els vaig començar a utilitzar més tard, però només per dibuixar o fer alguna cosa senzilla que ens manava la mestre.

Respecte a les demés tecnologies com pot ser la càmera de fotos, ma mare sempre ha sigut fanàtica del món de la fotografia llavors sempre a tingut càmeres amb objectiu gran i flash gran, que recordo que desprès de fer una foto sempre ens havíem de esperar per a que el flash tornès a funcionar perquè necessitava una estoneta de descans.

Crec que per acabar de fer memòria als meus records nomenar el primer telèfon mòbil que hi va haver a casa, era més gran la bateria que el mòbil quasi. Era una cosa prohibida a casa... i més per mi que m’agradava agafar i tocar la tecnologia nova.

Encara que de consoles mai vaig tindre cap meva, només una quan era ja mes grandeta perquè els meus cosins l’anàven a llençar i me la van donar. Quin gran invent la Master System de Sega amb el seu joc de l’Alex i el Sonic.

Per terminar, dir que actualment utilitzo molt el món informàtic i tecnològic, perquè des de ben petita com haureu vist a format part de la meva vida. Últimament utilitzo Fotolog, i Facebook ja que m’agraden molt les fotografies i una conta a Youtube per penjar els vídeos que m’agraden fer i espero seguir en aquest món perquè es magnífic, ho recomano!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada